Yhdistys

Ounasvaaran Latu ry (OuLa)

Ounasvaaran Latu ry (OuLa) on 9.12.1952 perustettu ulkoilijoiden, retkeilijöiden ja terveysliikkujien järjestö Rovaniemellä. Maksaneita jäseniä oli 1.12.2023 1 554.

OuLa on rovaniemeläisten tuntema ja arvostama, kaikille avoin ulkoliikunnan asiantuntija ja liikuttaja. OuLa edistää toiminnassaan kestävän kehityksen mukaista liikuntaa, ulkoilua ja aktiivista elämäntapaa ja lisää toiminnallaan yksilöiden ja ympäristön hyvinvointia.

OuLan toimintamuotoja ovat talviuinti, maastopyöräily, polkujuoksu, sauvakävely, geokätköily, lentopallo, hiihto, perheiden ja lasten toiminta sekä retkeily eri muodoissaan.

Stategiset tavoitteet:
Toimitilat Rovaniemelle palvelemaan talviuinnin lisäksi muutakin yhdistyksen toimintaa.
Vahvistetaan OuLan tunnettavuutta harraste- ja kuntoliikunnan asiantuntijana.

Jäseneksi liittyminen: Suomen Ladun sivuilla  https://www.suomenlatu.fi/

Toimintasuunnitelma vuodelle 2021 tästä

Toimintasuunnitelma vuodelle 2022 tästä

LASKUTUSOSOITE:
y-tunnus: 0633395-7
verkkolaskutusosoite/OVT-tunnus: 003706333957
välittäjätunnus: 003723327487
välittäjä: Apix

Mikäli lähettäjä käyttää verkkolaskujen lähettäjäpalveluna seuraavia pankkeja: Danske Bank, Handelsbanken, Paikallisosuuspankit tai Säästöpankit, osoitteena käytetään 003723327487 ja välittäjätunnuksena DABAFIHH.

Koska verkkolasku säästää työtä ja vähentää laskun käsittelykustannuksia, toivomme jatkossa saavamme laskunne sähköisessä muodossa verkkolaskuina.

Mikäli et voi lähettää laskua verkkolaskuna, voit lähettää sen meille sähköpostilla (laskut pdf- liitteenä) osoitteeseen: katja.rantakokko@lapinliikunta.fi
Laskutusosoitteeseen tulee lähettää vain laskuja.

OUNASVAARAN LADUN TOIMISTON OSOITE:
Vartiokatu 11-13 A
96100 ROVANIEMI